الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..
الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..

هیچکس من !

هیچکس من  !

هنوز دلم  برایت تنگ می شود 

باز هم بی قرارت می شوم

هنوز نگرانت هستم و هنوز چشم بر در دارم !...


انگیزه آمدنت  ، یک اتفاق ساده بود ، به سادگی هم رفتی !

          شهریور  پیش نوشتم

         از همه کسم که اونم کسی نبود ، جز هیچکس !...!

         فکر کردم پیدایش کردم ، اما ... !

 

         چرا هیچکس نیست ؟ دلم سخت تنگ است ...

         شانه ای میخواهم و پناهی ، تمنای قلبی پاک دارم

         و سینه ای می خواهم برای شنیدن دردهایم...

         آیا کسی هست ؟....



                              شهریور 86



پ.ن: این مطلب مخاطب خاصی نداشته و ندارد !



روزهای تلخ من

تلخی عجیبی لابه لای زندگی ام جا خوش کرده


ظاهرا" خیال شیرین شدن هم نداره !



تلخ ...

یه لحظه ی تلخی هست


توی زندگی هر آدم وبلاگ نویس


که می فهمه نوشتن سخت ترین کار دنیاست...


جا مانده ام !

آنقدر نیستی


که انگار هیچ وقت


نبودی ...


من هیچ وقت توی عمرم از هیچ قراری  جا نماندم


- با اینکه از خود زندگی جا مانده ام -


الان که فکر می کنم ،


می بینم که وقتی باشی


ارزشش را دارد که آدم از دنیا جا بماند !