الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..
الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..

تولد ...


تولد واژه ای ست در پی معنا شدن.


مفهومی است در تب و تاب رسیدن.


تولد گاه بهانه ای ست برای دلتنگِ خود شدن.


نشانه ای ست برای جستجوی خویش.


تولد گاهی بهانه ای ست برای یک جمع دوستانه.


برای چند لحظه با هم خندیدن.


برای خرید یک شاخه گل.


برای جاری شدن یک قطره اشک و کشیدن آهی از سر دلتنگی.


تولدعلامتی است پر معنا در سر رسید زندگی ما.


گاه بهانه ای ست برای نوشتن یک متن یا سرودن یک شعر.


تولد گاه بهانه ای ست برای فریادبودن رهایی از پیله ی تنهایی و اندکی به دنبال خود گشتن.


تولد مفهومی ست ناپیوسته درزندگی امروز ما و دوستی مفهومی ست پیوسته...




" از طرف یه دوست خوب به بهانه ی تولدم "


نظرات 4 + ارسال نظر
فردین جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 15:00 http://www.khalse.com

خوش اومدی و تبریک!

ارادت .
ممنون.

شیما چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 23:31 http://shibaba.blogfa.com/

خدا مررررگم بدهاد تولدت بوده آزی؟؟؟!!!
خودت که میدونی چقدر درگیر بودم ..شرمنده که نبودم نازنینم
تولدت هزاااااااااران بار مبارک عزیز دلم

خداا نکند عزیزم
الان دیگه ترحیمه

میدونم نازنین
ممنون که اومدی

دل آشوب دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 09:08 http://shahrebivafaeeha.blogfa.com/

با گریه پا به این زمین خاکی میگذاریم
دنبال مفهوم زندگی می گردیم
راه و بی راهه بسیار است
گویند راه های رسیدن زیاد است
در بیراهه های تاریک راه گم می کنیم
درون چاهی افتاده و تلاش در بیرون آمدن می کنیم
اما راه به جایی نمی بریم
و همانجا همه چیز تمام می شود
به همین سادگی...

نادم چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 08:50 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

به قول یه دوست :

تعویض یا تبدیل نمی خواهم ... دلم " تغـییر " می خواهد !

تغییری که درونم را دگرگون کند...
روشن کند...
امیدوار کند...
چیزی که ابدی باشد و برای یک بار هم که شده

بیشتر از " یک لحظه " دوام داشته باشد !
با خودم می گویم شاید ...
شاید هنوز وقتش نرسیده!!!
کسی چه میداند...!
شاید هنوز راه رسیدن را پیدا نکرده!!!
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند...
و تا آن روز فقط از من یک چیز می خواهد ...
باشد ای اتفاق ! ...
گرچه کمی پیرتر شده ام
با اینکه دیگر مثل آنوقت ها عجیب نیستم
اما خیالت راحت باشد...
من صبورم...

گرچه کمی پیرتر شده ام
اما حسی به من می گوید بالاخره پیدا می کند...

ممنونم که سرزدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد