الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..
الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..

بودن تو ...


می‌خواهم به یادِ من باشی،


اگر تو به یادِ من باشی،


عینِ خیالم نیست که همه فراموشم کنند!




نظرات 4 + ارسال نظر
azadeh چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:41

آنقدر نیستی انگار که هیچ وقت نبودی خیلی زیباست،
همیشه موفق باشی دوست من

ممنون از حضورت نازنین

شیما چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:29

مرسی که اومدی
شی ماه من

دل آرام شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 14:45 http://delaram.mihanblog.com

زیبا و ملموووس..

ممنون دل آرام عزیز

خوشحالم کردی اومدی

ر یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 19:30

رد پای یادت را را هیچ بارانی از کوچه ی خاطرم نخواهد شست گاه به دعایی یا تبسّمی یادت می کنم

بودنت را جیره بندی میکنم ...

ممنون
که بهم سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد