الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..
الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..

دیر نکن !

یک حرف‌هایی هست که جز


تو


به هیچ‌کس نمی‌توان گفت!


کلی از این حرف‌ها


تویِ دلم تلمبار شده ...



نظرات 3 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 23:31

آخ که دلـــــــــم....

دل آرام دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 11:31 http://delaram.mihanblog.com

من آزرده دل را کس گره از کار نگشاید
مگر ای اشک غم امشب تو از دل عقده بگشایی

من از دلبستگی های تو با ایینه دانستم
که بر دیدار طاقت سوز خود عاشق تر از مایی

سپاسگزارم نازنین

ر شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 08:49

با تو سخنان بی زبان خواهم گفت
از جمله ی گوشها نهان خواهم گفت
جز گوش تو نشنود حدیث دل من
هر چند میان مردمان خواهم گفت

جز گوش تو نشنود حدیث دل من...

سپاس بیکران
دوست بی نام و نشان من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد