الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..
الف.قاف

الف.قاف

از سـَر ِ دلتنگی ..

ب ی ا ... !

آمدن را دوست دارم


رفتن را نه


ب ی ا ...


و بمان


حضرت والای شعرهای من !

نظرات 2 + ارسال نظر
دل آرام جمعه 15 شهریور 1392 ساعت 11:57

در بودن و نبودنت ، در هر دو من ترسی مبهم را با خود میکشم...
در بودنت ترس رفتن ات... در رفتن ات ترس هرگز نیامدنت!

ترس هرگز نیامدنت!

مرسی که میای ...

پاپیون چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 20:27 http://oinion.blogsky.com

بیا بخان ترانه ای به گوش جانم
بیا ببر به عالم فرشتگانم
بیا که در دلم بسی قصه ی ناشنوده دارم
بیا که چون غنچه به کف سبوی نا گشوده دارم
بخان ترانه ای نو حدیث تازه سذ کن
دهان بلبلان را ز نغمه پر شرر کن

بیا که گل جوانه کرده
دلم پر از ترانه کرده
بخوان که محنت زمانه
دل مرا نشانه کرده...

مرسی که بهم سر میزنید
جناب پاپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد